7 مرحله + نحوه فروش ایده نمایش واقعیت: 6 نکته آسان مرحله 31 |
مرحله 1: ایده خود را توسعه دهید
31 نکته برای توسعه ایده شما
-
-
- با طوفان فکری و تحقیق در مورد ایده های مختلف برای نمایش واقعی خود شروع کنید.
- علایق و علایق خود و همچنین روندهای فعلی و فرهنگ عامه را در نظر بگیرید.
- به دنبال زوایای منحصر به فرد و خلاق باشید که ایده شما را از نمایش های دیگر متمایز می کند.
-
- مخاطبان مورد نظر را برای نمایش خود تعیین کنید و ایده خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
- موضوعات و پیامهای کلیدی را که میخواهید از طریق نمایش خود منتقل کنید، شناسایی کنید.
- یک بیانیه مفهومی واضح و قانع کننده ایجاد کنید که ایده شما را خلاصه کند.
- روش دقیقی بنویسید که قالب، شخصیتها و خطوط داستانی نمایش شما را مشخص کند.
مرحله 2: یک Pitch ایجاد کنید
31 نکته برای ایجاد پیچ
-
-
- یک لاگ لاین مختصر و جذاب بنویسید که نمایش شما را در یک جمله خلاصه کند.
- یک سند قانع کننده توسعه دهید که شامل بیانیه مفهومی، مخاطبان هدف و موضوعات کلیدی شما باشد.
-
- یک قرقره یا تیزر ایجاد کنید که هیجان و انرژی نمایش شما را به نمایش بگذارد.
- شامل توصیفات یا تأییدیههای کارشناسان صنعت یا افراد مشهوری که از نمایش شما حمایت میکنند.
- از وسایل کمک بصری مانند استوری بورد یا طرح برای کمک به نشان دادن ایده های خود استفاده کنید.
- پیشنهاد خود را تا زمانی که صیقلی شده و با اطمینان قابل تحویل باشد، تمرین کنید.
- برای پاسخ دادن به سوالات و ارائه اطلاعات اضافی درباره نمایش خود آماده باشید.
مرحله 3: شبکه هدف خود را شناسایی کنید
31 نکته برای شناسایی شبکه هدف
- شبکه هایی را که به احتمال زیاد به نمایش شما علاقه مند هستند، تحقیق و شناسایی کنید.
- به برنامههای برنامهنویسی فعلی نگاه کنید و ببینید آیا نمایش شما با برند و مخاطبان آنها مطابقت دارد یا خیر.
- دوموگرافیک و عادات بینندگان شبکههایی را که هدف قرار میدهید در نظر بگیرید.
- با خودی های صنعت تماس بگیرید و نظر آنها را در مورد شبکه هایی که ممکن است برای نمایش شما مناسب باشند بخواهید.
- در رویدادها و کنفرانسهای صنعتی شرکت کنید تا با تصمیمگیرندگان شبکههای مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.
- لیستی از مخاطبین کلیدی در هر شبکه ایجاد کنید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید.
- آماده باشید که نمایش خود را برای مدیران شبکههایی که هدف آن هستید ارائه دهید.
مرحله 4: آماده شدن برای جلسات با مدیران شبکه
31 نکته برای آمادگی برای جلسات با مدیران شبکه
- درباره مدیرانی که با آنها ملاقات خواهید کرد و زمینه های تخصصی آنها تحقیق کنید.
- یک سند دقیق و کامل آماده کنید که شامل بیانیه مفهومی، مخاطبان هدف و موضوعات کلیدی شما باشد.
- یک قرقره یا تیزر ایجاد کنید که هیجان و انرژی نمایش شما را به نمایش بگذارد.
- پیشنهاد خود را تا زمانی که صیقلی شده و با اطمینان قابل تحویل باشد، تمرین کنید.
- برای پاسخ دادن به سوالات و ارائه اطلاعات اضافی درباره نمایش خود آماده باشید.
- حرفهای بپوشید و زودتر برسید تا تاثیر خوبی داشته باشید.
- کپی از سند خود و سایر مطالب مرتبط را به جلسه بیاورید.
مرحله 5: مذاکره برای یک معامله
31 نکته برای مذاکره در یک معامله
- درباره نرخهای فعلی بازار برای نمایشهای مشابه تحقیق کنید تا قیمت منصفانهای را برای نمایش خود تعیین کنید.
- برای مذاکره در مورد شرایط معامله خود، از جمله مدت قرارداد، میزان کنترل خلاقانه ای که خواهید داشت، و غرامت مالی آماده باشید.
- برای کمک به مذاکره با یک نماینده حرفه ای، مانند یک نماینده یا وکیل، همکاری کنید.
- منعطف و آماده سازش باشید، اما همچنین بر روی اهداف و انتظارات خود ثابت قدم باشید.
- اگر شرایط مساعد نیست، آماده باشید که از معامله خارج شوید.
- پیشرفت مذاکرات را پیگیری کنید و در صورت لزوم برای ارائه پیشنهادات متقابل آماده باشید.
- موفقیت خود را جشن بگیرید و مشتاقانه منتظر زنده کردن نمایش خود باشید!
مرحله 6: نمایش خود را تولید و توزیع کنید
31 نکته برای تولید و توزیع نمایش شما
-
-
- برای تهیه برنامه و بودجه تولید از نزدیک با شبکه کار کنید.
- یک تیم تولید با استعداد و با تجربه را استخدام کنید تا به اجرای نمایش شما کمک کند.
-
- از تجهیزات و فناوری با کیفیت بالا برای اطمینان از بهترین ارزش تولید ممکن استفاده کنید.
- کار با یک شرکت توزیع را در نظر بگیرید تا به نمایش خود در مقابل مخاطبان بیشتری کمک کنید.
- بهدنبال فرصتهایی باشید تا مجوز نمایش خود را برای سایر شبکهها یا پلتفرمهای جریانی دریافت کنید.
- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و سایر کانال های آنلاین برای تبلیغ نمایش خود و تعامل با طرفداران.
- به طور مداوم بر عملکرد نمایش خود نظارت کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1403-03-30] [ 04:03:00 ق.ظ ]
|